Profesjonalne śledzenie cen konkurencji
Oczywiście mamy świadomość istnienia porównywarek cen, dane kupione w naszej firmie są jednak dużo obszerniejsze od każdej porównywarki cen. W tabeli wymieniamy najważniejsze cechy, powodujące, że jesteśmy lepsi.
CenBench | Porownywarka cen | |
---|---|---|
Zakres sklepów | Wszystkie sklepy działające w Internecie | Tylko sklepy współpracujące z daną porównywarką |
Zakres produktów | Wszystkie produkty występujące na rynku | Tylko produkty udostępnione porównywarce przez współpracujące sklepy |
Format danych | HTML, pliki Excela (xls, csv), XML | Tylko HTML |
Czas otrzymania raportu | Nasze raporty możesz otrzymać w kilka minut od zamówienia | Aby sprawdzić ceny konkurencji musisz „ręcznie” otwierać strona po stronie produktu i spisywać dane – proces bardzo czasochłonny |
Dostęp do cen historycznych | ||
Dane z aukcji | Dowolnie wybrany sprzedawca każdej platformy aukcyjnej | |
Mapowanie | Automatyczne mapowanie produktów | Aby mapować dane z porównywarki do Twoich musisz albo współpracować z daną porównywarką albo robić to „ręcznie” |
Najważniejsze cechy naszych produktów:
Scenariusz dla sklepu internetowego:
Scenariusz dla producentów:
- Dane z dowolnego sklepu internetowego lub system aukcyjnego w Polsce i na Świecie
- Automatyczne wiązanie (mapowanie) produktów. Dowolna częstotliwość raportowania (doba, tydzień, miesiąc)
- Dane wynikowe w formacie HTML, XML, XLS, CSV
Coraz większego znaczenia nabiera szybkość reakcji na działania konkurencji. Dzięki naszym danym zawsze będzie o krok przed konkurencją.
Wyobraź sobie, że możesz otrzymać od nas co dobę dane o cenach konkurencji zmapowane do Twoich identyfikatorów produktów wprowadzone przez XML bezpośrednio do Twojego systemu informatycznego. Na podstawie tych danych odpowiednie reguły sprawią, że Twoje ceny nie będą za wysokie i za niskie (po co niepotrzebnie tracić marże).
Z roku na rok udział Internetu w sprzedaży detalicznej wzrasta i warto dokładnie monitorować w jaki sposób sprzedawane są Twoje produkty. Dzięki naszym raportom będziesz wiedzieć, którzy sprzedawcy stosują ceny dumpingowe, w jaki sposób zmienia się w czasie cena detaliczna, które z Twoich produktów są aktualnie wystawione przez danego sprzedawcę.